Cauta pe site
Meniu site
Cumpara online
Recomandam
Staer - Mobila pentru familia ta
MisiuneaCasa - Forum mobilier
VYS Blog - 100% Do It Yourself
FreshHome - Creative ideas
Designocalm - Design interior
Statistici site

Membri acum pe site
Reclama pe site



SITE INSCRIS PE

Filme Cinema Portal mobila
Citeste pe blog » Articole pentru inspiratia ta.

4:35 PM
Munca la domiciliu - adapteaza zona de lucru in spatiul de locuit

 Tot mai multe persoane se confruntă cu situația în care trebuie să își mute spațiul de lucru în propria casă. A munci și a trăi în același loc nu mai este o noutate pentru numeroase și diverse categorii de angajați.

 Fie că este vorba de arhitecți, designeri, reprezentanți de servicii, lucrători la facturare sau programatori, aceștia descoperă potențialul enorm pe care îl oferă munca la domiciliu sau se lovesc de dezavantajele unei asemenea poziții.

 Mulți dintre cei care lucrează acasă apreciază beneficiile acestui stil de viață, însă există și angajați care se confruntă cu greutăți când vine vorba de integrarea zonei de lucru în spațiul personal.

 Totul în această lume prezintă argumente pro și contra, iar conceptul de ”viață și muncă în același spațiu” nu este o excepție. Îți oferim câteva tips-uri pentru o adaptare cât mai bună, fără a te simți copleșit de noua postură.

 Unul dintre primele lucruri pe care trebuie să te focusezi se referă la stabilirea punctului de lucru în locuință. Acesta trebuie să-ți permită sau să-ți asigure delimitarea responsabilităților profesionale de sarcinile familiale.

 Este esențial ca zona de lucru să fie bine organizată și, pe cât posibil, izolată, astfel încât aspectele legate de familie să nu se suprapună peste cele legate de muncă. În acest fel vei fi capabil să-ți îndeplinești obligațiile job-ului într-un mod eficient și rapid.

 Dacă locuiești într-un apartament unde suprafața este o problemă, separarea ar putea însemna doar montarea unui panou, a unei draperii sau a unui raft de cărți care să delimiteze spațiul de lucru.

 A munci pe măsuța de cafea sau pe masa de toaletă din dormitor nu reprezintă o soluție bună pe termen lung pentru cei care lucrează la domiciliu.

 Dotează-ți punctul de lucru cu ceea ce solicită un birou adevărat. Telefonul, calculatorul, imprimanta, accesul la internet, câteva rafturi pentru stocarea documentelor și o sursă de iluminat reprezintă elementele de bază pentru încropirea unui birou.

 Nu te zgârci la achiziționarea echipamentelor, vei munci mai bine dacă vei fi complet echipat pentru orice situație.

 Păstrează zona de lucru curată și îngrijită. Nu permite aglomerarea hârtiilor sau a mizeriei, curăță biroul în fiecare zi.

 Un spațiu de lucru bine organizat și proaspăt îți va oferi un sentiment de liniște și de concentrare. Mai mult, dacă zona de lucru va fi aglomerată și dezordonată, această imagine negativă se va extinde la nivelul întregii încăperi.

 În cazul în care aduci clienți în casă, personalizează decorul în consecință. Casa ta va deveni, astfel, o carte de vizită.

 Dacă ești un designer, un arhitect sau un artist, reflectă în organizarea biroului direcția estetică pe care o sprijini. Încearcă să-ți exprimi stilul propriu atât în zona de lucru cât și în elementele de decor din locuință.

 Un spațiu trecut cu vederea, care poate fi cu ușurință transformat într-un punct de lucru, este zona liberă de sub casa scării. Aceasta poate fi utilizată și organizată într-un mod foarte eficient, dând naștere unui adevărat birou separat de living-room dar integrat în spațiul de locuit.

 Nu uita de debara. Majoritatea apartamentelor vechi dețin o asemenea încăpere, exploatată în special pentru depozitarea lucrurilor. Dacă nu ai altă variantă la dispoziție, modifică această anexă într-un punct de lucru de toată frumusețea.

 Cu o planificare corectă, debaraua poate deveni un birou veritabil, compact, intim, izolat, dotat cu toate componentele și accesoriile necesare unui flux de lucru eficient.

 Persoanele care și-au schimbat spațiul liber din dormitor în spațiu de lucru au descoperit că această încăpere poate fi în continuare relaxantă, liniștită, senină, plină de inspirație.

 Principalele condiții sunt: să se stabilească granițe clare între zona de dormit și cea de muncă (prin intermediul paravanelor din hârtie sau din lemn, cu ajutorul draperiilor, utilizând mobilier modular pe un perete), să existe o suprafață suficientă pentru derularea în bune condiții a ambelor tipuri de activități.

 Apelează la câteva trucuri pentru a maximiza spațiul liber din dormitor: înlătură obiectele și piesele care nu-ți mai folosesc, realizează rafturi/dulapuri de depozitare pe care să le montezi deasupra patului sau deasupra biroului, stochează sub pat lucrurile rar utilizate, achiziționează mobilier de dormitor cu funcții multiple, etc.

 Munca la domiciliu a devenit o alternativă la care apelează tot mai mulți angajatori și angajați. Urmează sfaturile noastre pentru a-ți transfera cu succes sarcinile profesionale în mediul de acasă, dar și pentru a integra în spațiul de locuit un punct de lucru eficient.

Sursa material: amenajari-interioare.eu



Galerie foto (Click pe imagini pentru vizualizare)


Citeste si alte articole interesante:
Autobuz restaurat pe post de casa.
Lampile ca un pandantiv de iluminat
Da si Nu in decorare - Idei Deco
Transforma dormitorul intr-o zona de rasfat
Idei cu bani putini: perne in loc de mobila

Vizite: 310 | Adaugat de: AdminPortal | Tag-uri: punct de lucru, munca la domiciliu, zona de lucru in spatiu personal, biroul din dormitor, spatiu de locuit | Nota: 5.0/1 voturi

Comentariile materialului: Nici unul
Doar utilizatorii inregistrati pot adauga comentarii.
INREGISTRARE AUTENTIFICARE