· Postari noi · Membri · Reguli forum · Search · RSS·
Pagina 2 din 5«12345»
Forum » Mobilier-Discutii despre materiale, accesorii,feronerie,DIY,programe proiectare. » Fa-ti mobila singur - DIY. » Corp de 800 cu polita si 3 sertare (Detalii, cote si alte informatii.)
Corp de 800 cu polita si 3 sertare
AdminPortalData: Duminică, 10-11-2013, 10:43 AM | Mesaj # 16
Expert mobilier
Grup: Administratori
Reputaţie: 3
Stare: Offline

Fundul este in regula 850 x 480
polita are dimensiunea specificata 398 x 480 (totusi poate ar fi mai bine sa o lasi la un 460 polita ca sa nu ai probleme la inchiderea usii- mai patesc si eu cateodata la firma la care lucrez ca aici vin politele adanci cat laterala)
Laterale da 582 x 480
intermediar 564 (daca folosesti legaturi sus la prindere) x 480
Usa corpului ar trebui sa fie de 596 (ca sa ramana 4mm sub blat) x 420
Din 850 daca scazi 10mm ( adica 3mm raman stanga, 3mm raman intre usa si fatade sertar -mijloc si 3mm raman dreapta) este suficient.
"Sa inteleg ca, cantul are 2mm cel care se aplica cu fierul de calcat?" nu acela este de 0,4mm cel de 2mm este mai gros si se aplica cu masina de cantuit-automatizat.
Fata si spatele sertarului sunt bine, lateralele de sertar la fel.
Fatadele sertarului deasemenea sunt bine doar ca am spus eu zic ca usa si fetele de sertar ar fi bine sa aiba 420 pe lungime (420 x 2=840 si 10mm ti-am explicat mai sus ce e cu ei).

Fluierul piciorului este un dispozitiv de gasire a mobilei pe intuneric.

AdminPortalData: Duminică, 10-11-2013, 10:53 AM | Mesaj # 17
Expert mobilier

Corp picurator
laterale 600 x 300= 2bucati
superioara si mijloc/intermediar 764 x 300= 2bucati
ai nevoie doar de 2 bucati deoarece in partea de jos la nivel cu corpul se prinde picuratorul
PFL pe spate 795 x 590 (normal este 595 inaltimea dar acesta PFL intra in partea din spate a picuratorului si de aceea trebuie mai scurt putin -adica 5mm mai scurt fata de corp normal).